Codit One Santral Hizmeti Nedir?

Sanal santral, VoIP (İnternet Üzerinden Ses Protokolü) teknolojisi kullanılarak internet üzerinden telefon görüşmelerinin yapılmasını sağlayan gelişmiş bir iletişim modelidir. Aramalarınızı bilgisayar, sabit hat ve cep telefonu başta olmak üzere her yerden ve her cihazdan yönetebileceğiniz bir yazılımdır. Kullanıcıların tüm ihtiyaçları göz önünde bulundurularak oluşturulmuş, bulut ortamında barındırılan, üst düzey güvenliğe sahip IP telefon santrali ile firma aramalarınızı, call center görüşmelerinizi tek bir noktadan kolayca yönetebilirsiniz.

Codit, müşterinin ihtiyacına uygun olarak sunmuş olduğu yüksek güvenilirliğe sahip bir IP telefon santral hizmeti ile internet bağlantınızın olduğu tüm lokasyonlardan santralinize bağlanabilir ve tüm aramalarınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Codit Teknoloji, tüm şirketler için tamamen özelleştirilmiş bir Sanal Santral hizmeti sağlamaktadır.

Codit One Santral Hizmetinin Avantajları

Tüm Dünyadan Erişim

İnternet bağlatısı ile çalışan santral hizmeti ile şirket telefonlarınızı cevaplamak için ofiste olmanıza gerek yok. Dünyanın neresinde olursanız olun, sanal santral ile şirket telefonlarınızı cevaplayın.

Maliyet Tasarrufu

Sanal santral hizmetinin sunmuş olduğu kurumsal ses hizmeti ile şirket aramalarınızdan %80'e tasarruflar sağlayabilir ve kaliteli hizmete uygun fiyatlarla sahip olabilirsiniz.

Taahhütsüz Kullanım

Sanal santral hizmetini kullanmak için herhangi bir taahhüt vermenize gerek yoktur. Codit'in sanal santral hizmetini taahhütsüz olarak özgürce kullanabilir ve dilediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilirsiniz.

Merkezi Yapı

Eğer işletmenizin birden çok şubesi var ise merkezi santral yapısı kurularak tüm görüşmelerin tek bir santral üzerinden yapılması sağlanır ve yönetim kolaylığının yanı sıra harcama tasarrufu yapabilirsiniz.

Hızlı Kurulum

Codit sunmuş olduğu sanal santral sisteminin kurulumu oldukça hızlıdır. Siparişiniz sonrasında uzmanlarımız santral kurulumunu gerçekleştirerek gün içerisinde size bilgilerini teslim eder.

Ölçeklenebilirlik

Firmanızın çalışan ve departman sayısı artıyor ve mevcut sanal santral hizmetiniz yetersiz mi geliyor? Hizmetinizi çok kolay bir şekilde genişleterek, kullanıma devam edebilirsiniz.

 

Codit One Hizmeti ile İlgili Sorularınız Mı Var?

Codit Teknoloji'nin sunmuş olduğu bu hizmet hakkında aklınıza takılan sorular veya almak istediğiniz bilgiler mi var? Dilerseniz, ihtiyaçlarınızı belirlemek ve bu ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en iyi fiyat teklifini sunmak için telefon numaranızı bırakın sizleri arayalım.

Neden Codit One Sanal Santral Hizmetini Seçmelisiniz?

Karşılama Sekreteri

Firmanıza ulaşmak isteyen müşterileriniz için profesyonel bir karşılama anonsu oluşturabilir ve yönlendirme servisi ile arayan kişiyi ulaşmak istediği departmana çok kolay bir şekilde bağlayabilirsiniz.

Görüşme Ses Kayıtları

Sanal santraliniz üzerinden tüm görüşmelerinizi kayıt altına alabilirsiniz, personel eğitimi ve denetimi için veya müşteri şikayet durumlarının tespiti için bu kayıtlara dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

Detaylı Raporlama

Codit One sanal santral hizmetinin sağlamış olduğu detaylı raporlama sayesinde alınan ve gönderilen çağrı sayılarını, konuşma sürelerini görebilir ve çalışan performansını takip edebilirsiniz.

Arama Kuyruğu

Santraldeki tüm telefonlar aktif bir görüşmede ise sanal santral hizmetinin arama kuyruğu özelliği sayesinde yeni aramaları kuyruğa alarak, aramaların size ulaşmak isteyen müşterilerinizin yüzüne kapanmasını engelleyebilirsiniz.

Codit One Sanal Santral Hizmetinin Özellikleri

Aşağıda sanal santral hizmetinin tüm özelliklerini bulabilirsiniz.

  • Değiştirilebilir Santral Uyarı Anonsları
  • Personel Yetkilendirme
  • Google Rehber Eşitlemesi
  • IP Bazlı Yetkilendirme
  • Dahili Bazlı Arama İzinleri
  • Kara Liste Oluşturma
  • Fatura Koruması
  • Yazılım Entegrasyonu
  • Rehber Entegrasyonu
  • Çağrı Dinleme
  • Dahili Yönlendirme
  • Sesli Mesaj Sistemi
  • Otomatik IVR Araması
  • TTS Robotu
  • Müşteri Tanıma Sistemi
  • Ödeme Tahsilat Modülü
  • Memnuniyet Anketi
  • Görüşme Kaydı
  • Ses Kayıtlarının Yönetimi
  • Google Drive Entegrasyonu
  • Google Analytics Entegrasyonu
  • IYS Entegrasyonu
  • Cevapsız Çağrı Bildirimi
  • Cevapsız Çağrı Geri Dönüş Takibi
  • Eş Zamanlı Sınırsız Çağrı
  • Yönlendirme SMS Bildirimi
  • Detaylı Çağrı Raporları
  • Detaylı Kuyruk İstatistikleri
  • Anlık Kuyruk İzleme
  • IVR Tuşlama Raporları
  • Servis Seviyesi Ölçümü
  • Web Arayüzü
  • Çoklu Cihaz Desteği
  • Resmi Tatil Ayarları
  • SMS Gönderimi
  • Yönlendirme
  • Geri Aramaların Departmana Bağlanması
  • Dış Numara Tanımlama
  • Toplu SMS
  • Bekletme Sıra ve Süre Anonsları
  • Telesekreter Kaydı
  • Telekonferans
  • Şube ve Şirket İçi Ücretsiz Görüşme
  • Mesai İçi / Dışı Senaryoları
  • Bekleme Müzikleri
  • Arama Yönetimi
  • Dahili Yönetimi
  • Departman Yönetimi
  • Kuyruk Yönetimi
  • Sesli Karşılama Menüleri
Çerezler Hakkında BilgilendirmeDeneyiminizi geliştirmek ve hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. codit.com.tr'yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz.
Yardım
İletişim

İşinize yardımcı olması için satış ekibimizle veya iş danışmanlarımızla iletişime geçin.

Destek Merkezi

Daha fazla yardım arıyorsanız bir destek talebi oluşturun. Destek talebinimiz 7x24 kullanılabilir.

7x24 Telefon Destek
  • Turkey - Kocaeli+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - İstanbul+90 (216) 888 08 18
  • Turkey - Bursa+90 (224) 334 16 41
  • Turkey - Ankara+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - Kırklareli+90 (262) 404 00 22
  • Germany+49 234 545 725 85
  • England+49 234 545 725 85
  • Bulgaria+49 234 545 725 85
  • United States+49 234 545 725 85