Sanal santral, VoIP (İnternet Üzerinden Ses Protokolü) teknolojisi kullanılarak internet üzerinden telefon görüşmelerinin yapılmasını sağlayan gelişmiş bir iletişim modelidir. Aramalarınızı bilgisayar, sabit hat ve cep telefonu başta olmak üzere her yerden ve her cihazdan yönetebileceğiniz bir yazılımdır. Kullanıcıların tüm ihtiyaçları göz önünde bulundurularak oluşturulmuş, bulut ortamında barındırılan, üst düzey güvenliğe sahip IP telefon santrali ile firma aramalarınızı, call center görüşmelerinizi tek bir noktadan kolayca yönetebilirsiniz.
Codit, müşterinin ihtiyacına uygun olarak sunmuş olduğu yüksek güvenilirliğe sahip bir IP telefon santral hizmeti ile internet bağlantınızın olduğu tüm lokasyonlardan santralinize bağlanabilir ve tüm aramalarınızı gerçekleştirebilirsiniz.
Codit Teknoloji, tüm şirketler için tamamen özelleştirilmiş bir Sanal Santral hizmeti sağlamaktadır.
İnternet bağlatısı ile çalışan santral hizmeti ile şirket telefonlarınızı cevaplamak için ofiste olmanıza gerek yok. Dünyanın neresinde olursanız olun, sanal santral ile şirket telefonlarınızı cevaplayın.
Sanal santral hizmetinin sunmuş olduğu kurumsal ses hizmeti ile şirket aramalarınızdan %80'e tasarruflar sağlayabilir ve kaliteli hizmete uygun fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
Sanal santral hizmetini kullanmak için herhangi bir taahhüt vermenize gerek yoktur. Codit'in sanal santral hizmetini taahhütsüz olarak özgürce kullanabilir ve dilediğiniz zaman hizmeti sonlandırabilirsiniz.
Eğer işletmenizin birden çok şubesi var ise merkezi santral yapısı kurularak tüm görüşmelerin tek bir santral üzerinden yapılması sağlanır ve yönetim kolaylığının yanı sıra harcama tasarrufu yapabilirsiniz.
Codit sunmuş olduğu sanal santral sisteminin kurulumu oldukça hızlıdır. Siparişiniz sonrasında uzmanlarımız santral kurulumunu gerçekleştirerek gün içerisinde size bilgilerini teslim eder.
Firmanızın çalışan ve departman sayısı artıyor ve mevcut sanal santral hizmetiniz yetersiz mi geliyor? Hizmetinizi çok kolay bir şekilde genişleterek, kullanıma devam edebilirsiniz.
Firmanıza ulaşmak isteyen müşterileriniz için profesyonel bir karşılama anonsu oluşturabilir ve yönlendirme servisi ile arayan kişiyi ulaşmak istediği departmana çok kolay bir şekilde bağlayabilirsiniz.
Sanal santraliniz üzerinden tüm görüşmelerinizi kayıt altına alabilirsiniz, personel eğitimi ve denetimi için veya müşteri şikayet durumlarının tespiti için bu kayıtlara dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
Codit One sanal santral hizmetinin sağlamış olduğu detaylı raporlama sayesinde alınan ve gönderilen çağrı sayılarını, konuşma sürelerini görebilir ve çalışan performansını takip edebilirsiniz.
Santraldeki tüm telefonlar aktif bir görüşmede ise sanal santral hizmetinin arama kuyruğu özelliği sayesinde yeni aramaları kuyruğa alarak, aramaların size ulaşmak isteyen müşterilerinizin yüzüne kapanmasını engelleyebilirsiniz.
Aşağıda sanal santral hizmetinin tüm özelliklerini bulabilirsiniz.