Dış Kaynak (OutSource IT)

Dış kaynak (OutSource IT) bilişim teknolojileri destekli iş süreci, uygulama hizmeti ve altyapı çözümlerini etkin bir şekilde sunmak için şirketin kendi öz kaynakları dışında hizmet sağlayıcıların kullanılmasıdır.

Kamu hizmetleri, hizmet olarak yazılım ve bulut destekli dış kaynak kullanımını da içeren dış kaynak (OutSource IT) kullanımı, firmaların doğru kaynak bulma stratejilerini ve vizyonunu geliştirmelerine, doğru bilişim teknolojileri hizmet sağlayıcılarını seçmelerine, mümkün olan en iyi sözleşmeleri yapılandırmalarına ve sürdürülebilir kazan-kazan için anlaşmaları yönetmelerine yardımcı olur.

Dış kaynak kullanımı, işletmelerin maliyetleri düşürmesine, hizmetleri pazarlara sunma süresini hızlandırmasına ve dış uzmanlıktan, varlıklardan ve/veya fikri mülkiyetten faydalanmasına olanak sağlayabilir.

Dış Kaynak (OutSource IT) Hizmetinin Avantajları

Zaman Tasarrufu

Tüm bilişim teknolojileri süreçlerinde dış kaynak kullanımı, mevcut şirket kaynaklarınızı serbest bırakarak, işinizin destekleyici işlevleri yerine temel işlevlerine odaklanmanıza yardımcı olur.

Maliyet Tasarrufu

Dış kaynak IT kullanımının en büyük ve en belirgin avantajlarından biri de daha düşük işçilik ve işletme maliyetleriyle, yüksek verimli iş ve operasyon süreçlerinin oluşmasına imkan tanır.

Uzmanlık

Dış kaynak IT ile nitelikli kaynaklara erişim, dış kaynaklı görevlerin daha yüksek kalitede olmasını sağlayarak, işletmelerin doğru yetenekten en iyi fiyata yararlanabileceği anlamına gelir.

Esnek Personel

İşletmenizin operasyonel olarak fazladan personel ihtiyacı olursa, dış kaynak kullanımı, ihtiyacınız olduğunda ek kaynaklardan yararlanma ve bunları serbest bırakma fırsatı sunar.

Verimlilik Artışı

Bir dış kaynak IT sağlayıcısı, uzman bilgi ve deneyimini de beraberinde getirir, bu da sonuç olarak işinizin üretkenliğini, verimliliğini ve sürekliliğini sağlayarak kesintisiz hizmet verilmesini sağlar.

Teknoloji Tasarrufu

Dış kaynak IT kullanımı, ilgili firmanın tüm IT iş süreçleri için sorumluluk alması ve dolayısıyla bunun için altyapı geliştirmesi nedeniyle altyapı yatırımı ihtiyacını ortadan kaldırır.

 

Dış Kaynak(OutSource IT) ile İlgili Sorularınız Mı Var?

Codit Teknoloji'nin sunmuş olduğu bu hizmet hakkında aklınıza takılan sorular veya almak istediğiniz bilgiler mi var? Dilerseniz, ihtiyaçlarınızı belirlemek ve bu ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en iyi fiyat teklifini sunmak için telefon numaranızı bırakın sizleri arayalım.

Neden Dış Kaynak Hizmetini Seçmelisiniz?

Sadece İşinize Odaklanın

Mevcut işletmenizin sınırlı kaynaklarını kendi alanınıza yönlendirerek operasyonlarınızı zenginleştirin. Bilişim teknolojileri hizmetini dış kaynaktan temin ederek, bilişim teknolojileri süreçlerinizi ve operasyonlarınızı işinde profesyonel bir ekibe bırakın. Bırakın profesyonel ekibimiz sizin için tüm IT süreçlerinizi yüksek verimlilik ve uzmanlıkla yönetsin.

Nitelikli İş Gücüne Sahip Olun

Şirket içi BT çalışanı, ne kadar yüksek bir eğitim ve deneyime sahip olursa olsun izole bir varoluşa öncülük eder. Mevcut yaşanan problemler için oldukça bilgili olabilir ancak gelecekte oluşabilecek problemler için ne yazık ki yeterli gelmeyecektir. Bilişim teknolojileri operasyonlarınızı dış kaynaktan sağlayarak nitelikli iş gücüne de sahip olun ve operasyonlarınızı dilediğiniz gibi geliştirin.

Değişimi Hızlandırın

Kaliteli bir dış kaynak bilişim teknoloji hizmet organizasyonu, yeni projelere hemen başlamak için yeterli kaynaklara sahip olacaktır. Aynı projeyi şirket içinde yürütmek, doğru insanları işe almak, eğitmek ve ihtiyaç duydukları desteği sağlamak için haftalar veya aylar gerektirebilir. Çoğu uygulamada, kaliteli BT şirketleri başlangıçta zamandan ve paradan tasarruf etme konusunda yılların deneyimini getirerek değişim süreçlerini hızlandıracaktır.

Çerezler Hakkında BilgilendirmeDeneyiminizi geliştirmek ve hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. codit.com.tr'yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz.
Yardım
İletişim

İşinize yardımcı olması için satış ekibimizle veya iş danışmanlarımızla iletişime geçin.

Destek Merkezi

Daha fazla yardım arıyorsanız bir destek talebi oluşturun. Destek talebinimiz 7x24 kullanılabilir.

7x24 Telefon Destek
  • Turkey - Kocaeli+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - İstanbul+90 (216) 888 08 18
  • Turkey - Bursa+90 (224) 334 16 41
  • Turkey - Ankara+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - Kırklareli+90 (262) 404 00 22
  • Germany+49 234 545 725 85
  • England+49 234 545 725 85
  • Bulgaria+49 234 545 725 85
  • United States+49 234 545 725 85