Hazır Platform (PaaS) Nedir?

Hazır platform, kişi veya firmaların bir uygulama geliştirmek, çalıştırmak için gereken bulut altyapısına sahip olmadan uygulamaları geliştirmesi, çalıştırması ve yönetmesi için özel olarak oluşturulmuş bir platform sağlar. PaaS, üç farklı modele sahiptir ve bunlardan birincisi, sağlayıcıdan bir bulut hizmeti olarak alınır ve minimum yapılandırma seçenekleriyle yazılım dağıtımına sahip olan firma veya kişiler tarafından kontrol edilir. Hizmet sağlayıcı olarak verilen platform hizmeti, tüketicinin uygulamasını barındırmak için ağ, sunucular, depolama, işletim sistemi (OS), ara katman yazılımı (örn. Java yapılandırması, .NET yapılandırması, entegrasyon, vb.), veri tabanı ve diğer hizmetleri sağlar. İkinci PaaS yapılandırması, bir güvenlik duvarının arkasında özel bir hizmet (yazılım veya cihaz) olarak çalıştırılabilir ve son olarak üçüncü PaaS yapılandırması, AWS gibi bir hizmet olarak kamu altyapısına dağıtılan bir yazılım olarak çalıştırılabilir.

Hazır Platform (PaaS) Avantajları

Uygulama Geliştirme Süresinde Tasarruf

PaaS'ın sahip olduğu geliştirme ve dağıtım hızı ile geleneksel sisteme göre çok daha hızlı yazılım süreçleri tamamlanır. Geliştiriciler çok sayıda otomatik araçlara ve teknolojik yeniliklere kolayca erişebilir.

Maliyet Tasarrufu

PaaS ile ek personel ve çalışma saatleri gerekmeksizin sistemin sizin için yapılandırılmasını sağlayarak tasarruf etmeniz mümkündür. PaaS ile donanım, yazılım altyapısı ve destek gibi maliyetlerden tasarruf edin.

Çoklu Cihaz Desteği

Çoklu ekran veya platform kullanımı ve cihaz çeşitliliği, tüm cihazlarda uyumluluğu zorunlu kılıyor. PaaS ile masaüstü ve mobil uygulamalar gibi birden çok platform için geliştirme seçenekleri bulabilirsiniz

Gelişmiş Araçlar

PaaS, geliştiriciler için daha önce sistem tarafından oluşturulmuş yazılım bileşenlerini kullanmanıza olanak sağlayarak, uygulamaların geliştirme ve kodlama süresini hızlandırmaya olanak tanır.

Ölçeklendirme

PaaS'ın sahip olduğu ölçeklendirme özelliği ile yoğun zamanlarınızda sistem kaynaklarınızı dilediğiniz gibi artırabilir ve işiniz bittiğinde ise düşürerek sadece kullandığınız kadarına ödeme yapın.

Otomatik Güncelleştirme

PaaS altyapısı sürekli olarak güncellenerek, her zaman en son sürümü kullanmanız sağlanır. Ayrıca güncelleştirmeler sayesinde sistem güvenliği ve kararlılığı artırılarak sistem bütünlüğü sağlanır.

 

Hazır Platform (PaaS) Hizmeti ile İlgili Sorularınız Mı Var?

Codit Teknoloji'nin sunmuş olduğu bu hizmet hakkında aklınıza takılan sorular veya almak istediğiniz bilgiler mi var? Dilerseniz, ihtiyaçlarınızı belirlemek ve bu ihtiyaçlarınız doğrultusunda sizlere en iyi fiyat teklifini sunmak için telefon numaranızı bırakın sizleri arayalım.

Hazır Platform (PaaS) Neleri İçerir?

Sanallaştırma

Sanallaştırma teknolojisinin getirmiş olduğu yönetim kolaylığı ve sistem kararlılığı yadsınamaz. Hazır platformun içerisinde de bulunan sanallaştırma ile donanım, kabinet, elektrik ve hat maliyetlerinden tasarruf ederken sanallaştırmanın getirmiş olduğu esneklik ve ölçeklendirilebilirlikten faydalanabilirsiniz.

Sunucular

Hazır platformlarda ihtiyacınız olan sucunu ve yazılım altyapı konfigürasyonuna sahip olarak, sistem kaynaklarınızı kendiniz belirleyebilirsiniz. Böylece sadece ihtiyacınız olan ve kullandığınız sistem kaynaklarına ödeme yaparak, tasarruf edebilirsiniz.

Depolama

Hazır platformlarda disk yapısı, depolama ve yedekten dönme gibi birçok özelliği kendi ihtiyaçlarınız doğrultusunda belirlersiniz. Ek olarak ihtiyacınız olduğu anda disk genişleterek, sanallaştırmanın sağladığı esneklikten faydalanarak uygulamalarınızı geliştirirsiniz.

Ağ Altyapısı

Hazır platformlarda ağ altyapısı tamamen konfigüre edilebilir. Yeni VPN kurulumları yapabilir, güvenlik duvarı yapılandırabilir ve sistemin ağ üzerinden tüm güvenliğini kolayca sağlayabilirsiniz.

Çerezler Hakkında BilgilendirmeDeneyiminizi geliştirmek ve hizmetlerimizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için yasal mevzuata uygun çerezler kullanılır. codit.com.tr'yi kullanarak bu çerezleri kabul etmiş olursunuz.
Yardım
İletişim

İşinize yardımcı olması için satış ekibimizle veya iş danışmanlarımızla iletişime geçin.

Destek Merkezi

Daha fazla yardım arıyorsanız bir destek talebi oluşturun. Destek talebinimiz 7x24 kullanılabilir.

7x24 Telefon Destek
  • Turkey - Kocaeli+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - İstanbul+90 (216) 888 08 18
  • Turkey - Bursa+90 (224) 334 16 41
  • Turkey - Ankara+90 (262) 404 00 22
  • Turkey - Kırklareli+90 (262) 404 00 22
  • Germany+49 234 545 725 85
  • England+49 234 545 725 85
  • Bulgaria+49 234 545 725 85
  • United States+49 234 545 725 85